Tradicionalni pristopi načrtovanja mobilnosti, ki temeljijo na paradigmi napovedovanja, so privedli do neuresničenih pričakovanj o lajšanju težav kot so na primer prometni zastoji, in doseganju gospodarskih, socialnih in okoljskih učinkov. Dokazi kažejo, da načrti hitro zastarajo in so slabo prilagodljivi na možnosti prihodnjega razvoja. Cilj projekta je izboljšati celostne prometne strategije (ang. SUMP), ki obravnavajo pretok ljudi in blaga, in sicer z uporabo dveh pomembnih novih premislekov:
• Načrtovanje z orodjem TAP (ang. Triple Access Planning) - izboljšanje urbane dostopnosti je mogoče doseči s pomočjo usklajenega načrtovanja prometnega sistema (fizična mobilnost), sistema rabe zemljišč (prostorska bližina) in telekomunikacijskega sistema (digitalna povezljivost); ti elementi skupaj tvorijo sistem trojnega dostopa.
• Prilagajanje negotovosti - nepredvidljiva dinamika sprememb na raznolikih področjih, kot so demografija, gospodarski razvoj, umeščanje v prostor, zakonodajni okvir, tehnološki preboj, povpraševanje po potovanjih in odnos deležnikov, so lahko v smislu razvoja in izvajanja v načrtu izrecno upoštevani.
|