Kratka predstavitev
Kot je razvidno že iz naslova, je osrednja tema knjige znamka mesta. V zadnjem desetletju se namreč vse glasneje govori in razpravlja o uporabi načel znamk in znamčenja ne le za destinacije (področje turizma), temveč tudi za mesta, ki so ugotovila, da niso več samostojne izolirane tvorbe, ampak da so na konkurenčnem trgu in da vse bolj tekmujejo med seboj. Uporabo znamke pri pozicioniranju vidijo kot sredstvo ustvarjanja edinstvene identitete in umeščanja na konkurenčnem zemljevidu. Tam se želijo pozicionirati tako, da bodo izstopala, to pa bo omogočilo, da bodo varna pred tekmeci.
Knjiga je prvo izvirno znanstveno delo o novem pojavu znamke mesta in znamčenju pri nas. Napisana je v bralcu prijaznem jeziku in ponuja številne primere dobrih praks. Posebnost je ta, da se poleg primerov svetovno znanih mest osredotoča tudi na slovenska mesta, še posebej na Ljubljano, Maribor, Celje, Koper in Novo Gorico.
Recenzentka knjige, izredna profesorica dr. Kaliopa Dimitrovska Andrews, ugotavlja, da je knjiga pomembna zlasti za razvoj urbanih znanosti in načrtovalske prakse ter za upravljanje in trženje mesta, saj povezuje več raziskovalnih disciplin, kot so urbanizem, sociologija, turizem in poslovnoupravne vede. Recenzent, prof. dr. Zlatko Jančič, pa jo priporoča vsem, ki se v javnem sektorju ukvarjajo z vidiki znamčenja, v veliko pomoč bo po njegovem lahko predvsem mestnim upravam, da se odločijo za nadgradnjo dosedanjih načinov upravljanja mest.
Prof. dr. Leslie de Chernatony meni, da knjiga ponuja poživljajoč in pronicljiv pogled na znamko mesta. "Dr. Pompe s pomočjo brezkompromisne obravnave teorije znamčenja in izvirnega raziskovanja poudarja, kako pomembno vlogo ima znamka mesta. To je knjiga, ki jo je preprosto treba prebrati."